Bezorgen & Retourneren
Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op. Voor algemene vragen over bezorging en retourneren kan je hieronder alvast wat antwoorden vinden.
Voor de bezorging maken we altijd van tevoren een afspraak, zodat dit op een moment gebeurt dat jij thuis bent. De bezorger komt alleen, maar kan het meubel meestal eenvoudig met een steekkar naar binnen rijden.
Heb je een lastig te bereiken locatie voor een steekkar? Geef dit dan even aan in de notities bij je bestelling. Zorg ervoor dat er iemand aanwezig is; de bezorger helpt je graag om het meubel samen op zijn plek te zetten, waar mogelijk.
Normaal gesproken vindt de levering binnen 14 dagen plaats.
Nadat het artikel in de winkelwagen is geplaatst staan de bezorgkosten voor jouw land vermeld. Voor bezorgen in Nederland is er een standaard tarief van €35,00 en voor België rekenen we €75,00. Woon je op één van de waddeneilanden? Informeer dan even naar de mogelijkheden.
Wij willen niets liever dan dat jij tevreden bent met jouw meubel en doen er dan ook alles om je een zo goed mogelijk beeld van het meubel te geven voordat je bestelt. Is het bestelde meubel bij levering toch niet wat je ervan verwacht had? Dan kan het gelijk mee retour, hier zijn geen kosten aan verbonden en de bezorgkosten nemen wij voor onze rekening. Bedenk je je later? Dan ben je er zelf verantwoordelijk voor dat het meubel bij ons terug komt. De retourtermijn hiervoor is 14 dagen. De door ons gemaakte bezorgkosten worden ingehouden op het retourbedrag.