Bezorgen & Retourneren

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op. Voor algemene vragen over bezorging en retourneren kan je hieronder alvast wat antwoorden vinden.

Hoe gaat het bezorgen in zijn werk?

Voor het bezorgen wordt altijd van tevoren een afspraak gemaakt zodat dit op een moment gebeurt dat jou goed uitkomt. De bezorger komt alleen maar kan het meubel op een steekkar vaak makkelijk naar binnen rijden. Heb jij een moeilijk te bereiken locatie voor een steekkar, meld dit dan even in de notitie. Zorg dat er iemand aanwezig is en de bezorger helpt je om samen het meubel op zijn plek te zetten. Normaal gesproken zal de levering altijd binnen 14 dagen zijn.

Wat zijn de bezorgkosten?

Nadat het artikel in de winkelwagen is geplaatst staan de bezorgkosten voor jouw land vermeld. Voor bezorgen in Nederland is er een standaard tarief van €35,00 en voor België rekenen we €70,00. Woon je op  één van de waddeneilanden? Informeer dan even naar de mogelijkheden.

Is het mogelijk om mijn meubel te retourneren?

Wij willen niets liever dan dat jij tevreden bent met jouw meubel en doen er dan ook alles om je een zo goed mogelijk beeld van het meubel te geven voordat je bestelt. Is het bestelde meubel bij levering toch niet wat je ervan verwacht had? Dan kan het gelijk mee retour, hier zijn geen kosten aan verbonden en de bezorgkosten nemen wij voor onze rekening. Bedenk je je later? Dan ben je er zelf verantwoordelijk voor dat het meubel bij ons terug komt. De retourtermijn hiervoor is 14 dagen. De door ons gemaakte bezorgkosten worden ingehouden op het retourbedrag.

Heb je vragen over de planning

Neem dan contact op met Henk Jubbinga

Dringende vragen aan de chauffeur onderweg

Neem dan contact op met Julian Spoelstra

Daans favorieten